Wednesday, May 29, 2013

"Heart Attack" - Demi Lovato (Sam Tsui & Chrissy Costanza of ATC)

Posted by Suria Hana at 8:02 PM 0 comments



Versi ini tidak sebingit versi original
enjoy sambil siapkan assignment
tapi tk dapat nk download lagi.
huhu

Friday, May 24, 2013

They don't know about Us.

Posted by Suria Hana at 2:49 PM 0 comments




They don't know about I love you
They don't know about who you are
You are always in my heart
Since the first time I saw you
They don't know about I've waited all my life
Baby, they don't know about us.

Saturday, May 18, 2013

Hari Guru 2013

Posted by Suria Hana at 10:22 PM 2 comments


Saya juga di temuramah dalam video ni. Sikit je. Tengok la samapai habis baru jumpa. saya.

XOXO
Bye

Monday, May 13, 2013

Mengirim poskad

Posted by Suria Hana at 9:49 PM 5 comments




Ini merupakan pengalaman pertama menghantar poskad kepada rakan di luar negara. Hari ni lepas habis sekolah singgah Pejabat Pos beli setem.
Untuk pos poskad ke luar negara hanya  memerlukan setem bernilai RM0.50 shj.
Murah kan?
Lepas dah letak setem maka poskad tu di masukkan ke dalam peti surat ' Tempat Lain-lain'.
Semoga poskad cepat sampai.
Tak sabar nak tunggu respon dari sebelah sana.

Oh, hari ni juga dikeluarkan Sampul Surat Hari Pertama berkenaan hutan kot tak silap. 
Nanti dah dapat balik dompet boleh la beli satu. hehe. 

kalau berminat nak join postcrossing ni boleh la visit www.postcrossing.com

XOXO
Bye

TIBA-TIBA CINTA DATANG- MANDY AYUNDI

Posted by Suria Hana at 9:34 PM 0 comments


Tiba-tiba cinta datang kepadaku
Saat ku mulai mencari cinta
Tiba-tiba cinta datang kepadaku
Ku harap dia rasakan yang sama



Di sesuatu saat ku melihat dia
Ada getaran membuatku rindu
Senang hatiku saat ku dengar suaranya
Ingin selalu ada di dekatnya

Saat ku sendiri ku bayangkan dia
Datang padaku dengan cinta
Di keramaian ku merasa sepi
Saat tak ada dirinya

Tiba-tiba cinta datang kepadaku
Saat ku mulai mencari cinta
Tiba-tiba cinta datang kepadaku
Ku harap dia rasakan yang sama

Di sesuatu saat ku melihat dia
Ada getaran membuatku rindu
Senang hatiku saat ku dengar suaranya
Ingin selalu ada di dekatnya

Saat ku sendiri ku bayangkan dia
Datang padaku dengan cinta
Di keramaian ku merasa sepi
Saat tak ada dirinya

Tiba-tiba cinta datang kepadaku
Saat ku mulai mencari cinta
Tiba-tiba cinta datang kepadaku
Ku harap dia rasakan yang sama

Ku harap dia rasakan yang sama
Ku harap cinta akan tiba 

Tiba-tiba cinta datang padaku
Saat ku mulai mencari cinta
Tiba-tiba cinta datang kepadaku
Ku harap dia rasakan yang sama

Tiba-tiba cinta datang kepadaku
Saat ku mulai mencari cinta
Tiba-tiba cinta datang kepadaku
Ku harap dia rasakan yang sama
Ku harap dia rasakan yang sama (ku harap dia)
Ku harap dia rasakan yang sama
Ku harap dia rasakan, rasakan yang sama

*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net

Saturday, May 11, 2013

When i was your man

Posted by Suria Hana at 9:53 AM 0 comments

Thursday, May 9, 2013

I love you

Posted by Suria Hana at 10:13 PM 0 comments


I will always love you
Just you
^_6

Song: I Love You
By: Avril Lavigne

Thursday, May 2, 2013

Sweet Moment: PBAKL 2013

Posted by Suria Hana at 8:12 PM 1 comments

Assalamualaikum. Apa khabar semua? Harap semua sihat. Saya kat sini demam. Kifarah dosa mungkin. Semoga Allah mengampuni segala dosaku.

Baiklah, kelmarin  1 Mei merupakan Hari Cuti Pekerja. Maka saya pun cuti. Dikesempatan yang ada itu saya bersama seorang rakan dan pelajar pergilah melawat PBAKL. Bukan melawat je, membeli sekali la. Hehe. Wajib dah habis RM200 baucer buku yang tinggal di tangan.

Nak ceritanya keluar awal, pukul 10 dh keluar. Isi minyak, amik para penumpang semua - sampai la dekat simpang kiri ke PWTC pukul 10.30 pg. Tapi nak dijadikan cerita, jam masya Allah. Panjang dan lama kot. Kira2 jam 11.30 baru la keretaku di parkir di Parkir Hentian Putra. Alhamdulillah, masih ada ruang letak kereta yang kosong. Maka kami pun berjalan menuju ke gerai2 yang ingin kami beli buku.

Berpeluh-peluh bersesak nak masuk. Tambah lagi cari gerai Jemari Seni. Sampai kt sana pun sesak. Semu pun nak dapat kan Novel Anthem by Hlovate tu. Huwa. Femes betul penulis tu kan. Sekali keluar booomm terus. Memang legend la. Dan saya pun membeli 2 buah novel tersebut. Eh..eh, bukan tamak tapi untuk Cik Nurol nadiah tersayang. Udah berjanji mahu beli sebagai hadiah. hehe.

Pastu pegi jalan kat gerai PTS, beli la SEBELUM AKU BERNIKAH. Ewah, besar plak kan. Saja, nk cakap buku ni utk preparation sebelum bernikah. ehe. Pastu dah nk gerak ke JS ADIWARNA ternampak abang Szalies, so apa lagi koyak plastik mintak sign sekali bergambar,ehe. Macam kat bawah ni.

segakkan Inche Szalies. :)


Lepas tu gerak ke JS Adiwarna. kat sini grab novel karya terbaru Imaen dan Noor Suraya- Cintaku Luruh di Oxford. Huwa. Best. Berbaloi wpun penat segalanya. pastu dapat lagi otograf serta bergambar dgn mereka berdua. Heaven.

Yang lagi syoknya, kak Su ty tempat belajar dan kpg. Apa lagi cek yang memang anak jati Kedah ni memang la bercakap dalam loghat sendiri kan. Hehe. Kak Su se-kawasan dengan saya. Parlimen Sg. Petani...eh..eh...entah ada ke takde kan parlimen tu. Tapi yang pasti Sg Petani tetap di hati. Kitorg sekampung kecuali Inche Imaen, beliau anak jati Kelate. Hehe.

Sila jeles dengan m elihat gambar di bawah. ^_^


Tengok tu comel ja Imaen dgn lesung pipi nya. 

Senarai buku nantilah i update lagi. Tapi kira berabis tiga ratus juga la utk PBAKL kali ni.



wassalam
XOX




 

Kanvas Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea